Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van Sabrina’s Luxury Care, Wethouder van den Wildenbergstraat 29, 5126 TK Gilze, ingeschreven bij de K.v.K. Breda; nr. 76789365.

Artikel 1. Definities

In deze algemene voorwaarden wordt onder opdrachtnemer verstaan: Sabrina’s Luxury Care te Gilze. Hierna te noemen Sabrina’s Luxury Care. Onder opdrachtgever wordt verstaan: een wederpartij die een natuurlijk persoon, al dan niet handelt in de uitoefening van een bedrijf of beroep, of een rechtspersoon is.

Artikel 2. Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Sabrina’s Luxury Care. Naast deze algemene voorwaarden kunnen, indien nadrukkelijk aangegeven, aanvullende voorwaarden van toepassing zijn op bepaalde diensten en/of producten. Mochten er tussen de aanvullende voorwaarden en deze algemene voorwaarden verschillen bestaan, dan gelden in beginsel de bepalingen uit de aanvullende voorwaarden boven de algemene voorwaarden, tenzij anders is bepaald. Een verwijzing door de opdrachtgever naar eigen voorwaarden wordt door de opdrachtnemer uitdrukkelijk van de hand gewezen. Sabrina’s Luxury Care behoudt zich het recht voor de algemene voorwaarden te wijzigen en/of aan te vullen. Door het gebruik van de internetsite van Sabrina’s Luxury Care en/of het plaatsen van een bestelling aanvaardt de koper deze algemene voorwaarden alsmede alle rechten en plichten zoals die staan op de internetsite.

Artikel 3. Aanbiedingen

Alle door de opdrachtnemer gedane aanbiedingen zijn vrijblijvend. De in de aanbieding vermelde prijzen zijn inclusief BTW. Alle aanbiedingen, ook welke zijn weergegeven in de verstrekte prijslijsten, brochures of anders zijn zo nauwkeurig mogelijk opgegeven, doch zijn voor opdrachtgever slechts bindend indien dit uitdrukkelijk schriftelijk door haar is bevestigd. Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. Opgegeven prijzen zijn slechts voor een bepaalde termijn geldig. Kortingscodes zijn slechts 1 x per klant* te gebruiken (* getoetst op overeenkomende NAW-gegevens, emailadres of telefoonnummer). Bij misbruik van de code wordt de bestelling niet verstuurd. Acties en kortingen zijn niet met elkaar te combineren. Acties met een vastgestelde datum zijn bindend.

Artikel 4. Uitvoering overeenkomst

Opdrachtnemer zal een overeenkomst of opdracht naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

Artikel 5. Wijziging overeenkomst

Indien tijdens de uitvoering van een overeenkomst blijkt dat voor een behoorlijke uitvoering het noodzakelijk is om de te verrichten werkzaamheden te wijzigen dan wel aan te vullen, zullen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst dienovereenkomstig aanpassen. Indien de opdrachtgever weigert om mee te werken aan een wijziging van de opdracht, opdrachtnemer niet verantwoordelijk is voor eventuele gebreken in de uitvoering, veroorzaakt door het niet aanpassen van de overeenkomst.

Artikel 6. Prijzen

Alle prijzen zijn uitgedrukt in euro’s, in overeenstemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent, voor bepaalde tijd geldig en zijn inclusief omzetbelasting. Speciale aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt. Bezorgkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen. Voor bezorging buiten Nederland gelden speciale tarieven. Ten aanzien van bepaalde betaalmethoden gelden nadere voorwaarden met betrekking tot de bezorgmethode en de daaraan verbonden kosten. Dit wordt duidelijk aan de koper medegedeeld. Alle vermelde prijzen op de site van Sabrina’s Luxury Care zijn onder voorbehoud van drukfouten c.q. wijzigingen.

Artikel 7. Betaling

Bij bestellingen kan op de volgende manieren worden betaald.

– contant/pin (alleen in de salon)

– online via ideal

Artikel 8. Levering en levertijd

Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd. In beginsel streeft Sabrina’s Luxury Care ernaar om bestellingen die voor 16.00 uur op een werkdag zijn geplaatst diezelfde dag te verzenden. Genoemde levertijd geldt slechts als indicatie, derhalve kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Leveringen vinden plaats op het door de opdrachtgever tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres. Bij het foutief invoeren van het adres in de webshop, zal het pakket voor een tweede maal moeten worden aangeboden. De kosten van de tweede levering na correctie van het adres zijn voor rekening van de opdrachtgever. Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico, waar het deze producten betreft, over op de opdrachtgever.

Artikel 9. Garantie

De deugdelijkheid van geleverde zaken wordt door opdrachtnemer gewaarborgd, met dien verstande dat op geleverde materialen, voor zover ze betrokken zijn van derden, er niet minder of meer garantie wordt gegeven dan aan opdrachtnemer door leverancier/fabrikant is gegeven. De garantieverplichtingen vervallen onmiddellijk: indien schade het gevolg is van een onjuiste behandeling of indien opdrachtgever zonder voorafgaande schriftelijke toestemming reparaties of veranderingen verricht of laat verrichten; indien opdrachtgever niet aan haar betalingsverplichtingen voldoet. Tenzij anders schriftelijk is overeengekomen, wordt geen garantie gegeven op goederen die op het moment van levering (in hoofdzaak) niet nieuw waren. Buiten de garantie vallen: kleine, in de branche gebruikelijke of technisch niet te vermijden afwijkingen in kwaliteit, kleur, vorm, houdbaarheid, hechting, slijtvastheid van bedrukking en dergelijke die geen afbreuk doen aan de deugdelijkheid; beschadigingen die het gevolg zijn van werkzaamheden welke niet door of vanwege opdrachtnemer aan het geleverde zijn uitgevoerd; beschadigingen als gevolg van een tijdelijke of blijvende schadelijk verandering in het milieu; Geleverde en geaccepteerde zaken worden niet teruggenomen, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. Retourzendingen geschieden voor rekening en risico van de opdrachtgever.

Artikel 10. Intellectuele eigendom

Opdrachtnemer behoudt zich de rechten en bevoegdheden voor die haar toekomen op grond van de Auteurswet. Alle rechten inzake verstrekte handleidingen, brochures, folders, afbeeldingen, tekeningen, modellen, programmatuur en offertes blijven eigendom van opdrachtnemer, ongeacht of terzake aan opdrachtgever kosten in rekening zijn gebracht. De door opdrachtnemer te leveren of geleverde producties, of een wezenlijk deel van die vormgeving, mogen zonder haar schriftelijke niet worden gekopieerd, vermenigvuldigd, gereproduceerd of nagemaakt, in welk procedé dan ook, zelfs indien er geen auteursrecht op berust.

Artikel 11. Ontbinding overeenkomst

De vorderingen van opdrachtnemer op de opdrachtgever zijn onmiddellijk opeisbaar in de volgende gevallen: indien opdrachtnemer bij het sluiten van de overeenkomst gevraagd heeft zekerheid te stellen voor de nakoming van de overeenkomst en deze zekerheid uitblijft dan wel in onvoldoende mate gegeven is; indien na het sluiten van de overeenkomst een opdrachtnemer ter kennis gekomen omstandigheden haar gegronde redenen geven te vrezen dat de opdrachtgever niet aan zijn verplichtingen zal of zal kunnen voldoen. In de genoemde gevallen is opdrachtnemer bevoegd de verdere uitvoering van de overeenkomst op te schorten, dan wel tot ontbinding van de overeenkomst over te gaan, één en ander onverminderd het recht van opdrachtnemer schadevergoeding te vorderen. Indien zich omstandigheden voordoen met betrekking tot personen en/of materiaal waarvan opdrachtnemer zich bij de uitvoering van de overeenkomst bedient of zich pleegt te bedienen, welke van dien aard zijn dat de uitvoering van de overeenkomst onmogelijk dan wel dermate bezwaarlijk en/of onevenredig kostbaar wordt, dat naleving van de overeenkomst in redelijkheid niet meer kan worden vereist, is opdrachtnemer bevoegd de overeenkomst te ontbinden.

Artikel 12. Retentierecht

Indien opdrachtnemer goederen dan wel bescheiden van opdrachtgever onder zich heeft, is zij gerechtigd deze onder zicht te houden totdat de verplichtingen uit alle met opdrachtnemer gesloten overeenkomsten zijn nagekomen: de tegenprestatie(s) met betrekking tot geleverde of te leveren diensten zelf, de tegenprestatie(s) met betrekking tot krachtens de overeenkomst door opdrachtnemer verrichte of te verrichten diensten, eventuele vorderingen wegens niet-nakoming door de opdrachtgever van een overeenkomst.

Artikel 13. Eigendomsvoorbehoud

Eigendom van producten gaat, niettegenstaande de feitelijke levering, pas op de opdrachtgever over, nadat deze al hetgeen hij uit hoofde van enige overeenkomst met opdrachtnemer is verschuldigd volledig heeft voldaan, daaronder mede begrepen vergoeding van renten en kosten, ook van eerdere of latere leveringen en eventuele met betrekking tot de producten verrichtte of te verrichtten werkzaamheden. De opdrachtgever mag de producten, voordat de eigendom daarvan is overgegaan, niet belasten, verkopen, doorleveren, vervreemden of anderszins bezwaren.

Artikel 14. Gebreken; klachttermijnen

Eventuele reclames dienen schriftelijk te geschieden, binnen 7 dagen na de levering van de goederen c.q. uitvoeren en/of voltooiing van de werkzaamheden. Een opdrachtgever die het geleverde niet binnen twee dagen de zaken op deugdelijkheid heeft onderzocht, wordt geacht met de levering of uitvoering van de werkzaamheden akkoord te zijn gegaan. Indien een klacht gegrond is zal de opdrachtnemer de werkzaamheden en/of levering alsnog verrichten zoals is overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever zinloos is geworden. Dit laatste dient uitdrukkelijk door opdrachtgever kenbaar worden gemaakt. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is. Zal opdrachtnemer slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 17 (aansprakelijkheid) Opdrachtnemer dient in staat te worden gesteld ingediende reclames te controleren. Het indienen van een klacht zal opdrachtgever nimmer ontslaan van zijn betalingsverplichtingen zoals vermeld in artikel 7 (betaling) noch reden zijn om de betalingsverplichtingen op te schorten.

Artikel 15. Aansprakelijkheid

Voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat opdrachtnemer is uitgegaan van door de opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens, is opdrachtnemer niet aansprakelijk, tenzij deze onjuistheid of onvolledigheid voor haar kenbaar behoorde te zijn. Opdrachtnemer is aansprakelijk als schade is veroorzaakt door opzet of grove schuld van opdrachtnemer of haar leidinggevende ondergeschikten; Opdrachtnemer is slechts aansprakelijk voor schade waartegen opdrachtnemer verzekerd is, dan wel redelijkerwijs, gezien de in de branche geldende gebruiken, verzekerd had behoren te zijn. Voor zover de aansprakelijkheid niet door een verzekering wordt gedekt is de aansprakelijkheid van opdrachtnemer beperkt tot 50% van het bedrag van de factuurwaarde van de betrokken goederen dan wel van de verrichte werkzaamheden; Opdrachtgever vrijwaart opdrachtnemer voor alle aanspraken van derden tot schadevergoeding jegens haar terzake van welke oorzaak ook. Opdrachtnemer is nimmer aansprakelijk voor bedrijfsschade zoals bedrijfsstoringen, derving van inkomsten en dergelijke door welke oorzaak ook ontstaan.

Artikel 16. Overmacht

Onder overmacht wordt verstaan alle omstandigheden die de nakoming van de verbintenis verhinderen, en die niet aan opdrachtnemer zijn toe te rekenen. Hieronder begrepen weergesteldheid, brand, stakingen, bedrijfsstoringen, stagnatie in toeleveringen om welke reden dan ook, ziekte van onvervangbare werknemers, energiestoringen, sabotage, het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite, oorlog, oorlogsdreiging, maatregelingen van overheidswege e.d., zonder dat verplicht is de invloed op de verhindering of vertraging aan te tonen. Opdrachtnemer heeft ook het recht zich op overmacht te beroepen, indien de omstandigheden die (verdere) nakoming verhindert intreedt nadat zij haar verbintenis had moeten nakomen. Tijdens overmacht worden de verplichtingen van opdrachtnemer opgeschort. Indien de periode van overmacht langer duurt dan 2 maanden zijn beide partijen bevoegd de overeenkomst te ontbinden zonder dat er in dat geval een verplichting tot schadevergoeding bestaat. Indien opdrachtnemer bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds uitgevoerde c.q. uitvoerbare deel afzonderlijk te factureren en is opdrachtgever gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijke overeenkomst.

Artikel 17. Toepasselijk recht.

Op elke overeenkomst tussen verkoper en de koper is het Nederlands recht van toepassing.

Artikel 18. Bevoegde rechter

In afwijking van de wettelijke regels voor de bevoegdheid van de burgerlijke rechter zal elk geschil tussen opdrachtgever en opdrachtnemer, in geval de rechtbank bevoegd is, worden beslecht door de rechtbank te ‘s-Hertogenbosch. De opdrachtgever heeft het recht gedurende een maand nadat opdrachtnemer zich schriftelijk op het in artikel 22.1 bepaalde heeft beroepen, te kiezen voor beslechting van het geschil door de volgens de wet bevoegde burgerlijke rechter.

Artikel 19. Privacy

Alle informatie rondom persoonsgegevens kun je hieronder in onze Privacyverklaring.

Contactgegevens
Wethouder van den Wildenbergstraat 29

5126 TK Gilze

06-17766093

www.sabrinasluxurycare.nl

info@sabrinasluxurycare.nl

Persoonsgegevens die wij verwerken

Sabrina’s Luxury Care verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Wij respecteren uw privacy en zorgen ervoor dat alle informatie die u aan ons verstrekt, vertrouwelijk blijft en alleen wordt gebruikt zoals omschreven in deze privacyverklaring.

Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Adres
  • Betalingsinformatie
  • Informatie over de producten die u heeft besteld

Waar gebruiken wij deze informatie voor?

Wij gebruiken deze informatie voor de volgende doeleinden:

  • Om uw bestelling te verwerken en te verzenden.
  • Om u te informeren over de status van uw bestelling.
  • Om contact met u op te nemen over eventuele vragen of opmerkingen met betrekking tot uw bestelling.
  • Om u op de hoogte te stellen van onze producten en aanbiedingen (alleen als u zich hiervoor heeft aangemeld.

Hoe lang bewaren we persoonsgegevens?

Sabrina’s Luxury Care bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is om de bestelling te verwerken en te verzenden. Na deze periode worden u gegevens automatisch verwijderd uit onze systemen.

Delen van persoonsgegevens met derden

We delen uw informatie niet met derden, behalve indien dit nodig is voor de uitvoering van uw bestelling (bijvoorbeeld met de koerierdienst die uw bestelling levert). In deze gevallen beperken we de informatie die we delen tot wat strikt noodzakelijk is.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U kunt te allen tijde uw persoonlijke informatie bekijken, wijzigen of verwijderen door contact met ons op te nemen via info@sabrinasluxurycare.nl. We zullen zo snel mogelijk op uw verzoek reageren.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Sabrina’s Luxury Care neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen tegen ongeautoriseerde toegang, gebruik of openbaarmaking. We gebruiken een beveiligde server om uw persoonlijke informatie te beschermen tijdens het verzenden van gegevens via onze webshop.

Google reviews

Google reviews

Wat vertellen onze klanten?

google
Ben hier voor acrylnagels geweest en super tevreden! Lief personeel, mooie en nette ruimte en hele mooie nagels, ik kom zeker weer terug
google
Super lieve vrouw. Voor de eerste keer hier in deze salon gekomen voor mijn wenkbrauwen. Legt alles duidelijk uit wat ze gaat doen en denkt mee in wat het beste bij je past. Ze gaat door tot wanneer je tevreden bent. Een échte aanrader en ik kom hier vaker terug om mijn wenkbrauwen bij te houden!
Dames, ga hierheen want het is echt top!!
google
Ik heb voor het eerst mijn nagels bij Tiffany laten doen en was zeer tevreden. Ze neemt echt de tijd om je nagels zo netjes mogelijk te doen en luistert goed naar je wensen. Ik ben heel tevreden de deur uitgegaan en zal zeker terug komen!
google
Ik ben bij Sabrina geweest voor zowel mijn haren als mijn wenkbrauwen en ben ontzettend tevreden. Was al langere tijd op zoek naar een kapster met veel ervaring en ben blij dat ik er nu een heb gevonden. Daarnaast raad ik haar ook zeker aan voor bruidskapsels!